عشق
عشق

 

 

عشق خودش خواهد آمد

نمی توان از آن فرار کرد

عشق خودش آهسته آهسته

و در گوشه ای می آید

و در گوشه ای از قلب مهربانت

آرام و بی صدا می نشیند

و تو متوجه اش نخواهی بود

و بعد ذره ذره در تمام جانت

میپیچد و ریشه می دواند

به طوری که بی آن نمی توانی

تنفس کنی



نظرات شما عزیزان:

mehdy
ساعت0:29---22 بهمن 1391
گاهی دلم تنگ تو می شود …



به تمام دلایلی که نیستی …



و به اجبار آروم می گیرم …



چه اجبار تلخی …


sadegh
ساعت15:11---6 بهمن 1391
چه موجود عجیبی است این انسان...!
وقتی صدایش می کنی،نمی شنود...
وقتی به دنبالش می روی، نمی بیند...
وقتی دوستش داری، به فکرت نیست...
اما..........
وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته...
وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای...
وقتی به فکرت هست که دیگر نیستی...


ghazale0066
ساعت11:36---26 دی 1391
eshgh mojode ajibiye kamelan tasahobet mikone

ミ★ミ ミ★ミ کلبه تنهایی ミ★ミミ★ミ amirali
ساعت10:25---24 دی 1391
گاه نمی دانم چه پیامی رابهانه کنم،تا از حال آن که دلم با اوست آگاه شوم،این بار دلتنگی را بهانه کردم،فرداراچه کنم؟
سلام مرسی که نظردادین لینک کردم لینک کنید با اسم
ミ★ミ ミ★ミ کلبه تنهایی ミ★ミミ★ミ amirali
بازم سربزن خوشحال میشم ؛منتظرحضورگرمتون دروبم هستم؛


saha
ساعت21:54---22 دی 1391
مریم یه خبر باحااااااالپاسخ:خبر خوبی بود

sadegh
ساعت17:03---22 دی 1391
درد دارد !
وقــتـی می رود …
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت …
و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت کــنی
که هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می کـــرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 دی 1391برچسب:, ] [ 23:3 ] [ maryam ] [ ]